Buitengewone Algemene Ledenvergadering ZAVO op 23 mei 2017

20 Mei 2017 / ZAVO / ZAVO

Hierbij nodigen wij alle ZAVO leden uit voor een buitengewone algemene ledenvergadering op dinsdag 23 mei a.s.. Wij willen de statuten weer up-to-date hebben. Tijdens deze vergadering zullen wij het voorstel voor de nieuwe statuten presenteren en met jullie bespreken. De vergadering begint om 20:00 uur.

Mocht je de oude en gewijzigde (concept) statuten willen inzien, stuur dan een mail naar Sjaak Bouwmeester via bouwmeester011@kpnmail.nl of via het contactformulier. Je krijgt ze dan z.s.m toegestuurd.

Groet namens het ZAVO bestuur.

VVOG niet akkoord met indeling 3e Divisie

25-06-2017

Het bestuur van VVOG heeft samen met 9 andere verenigingen een brandbrief gestuurd aan de directeur amateurvoetbal bij de KNVB, waarin ze krachtig protesteren tegen de voorlopige indeling van de Derde Divisie zaterdag.

Wim Kroes opvolger Martin Doornhof bij VVOG 2

23-06-2017

Ondanks eerdere andere berichtgeving hebben VVOG en Martin Doornhof helaas geen overeenstemming kunnen bereiken over het nieuwe seizoen. Een oude bekende van de club wordt zijn opvolger.

Contributie 2017-2018

23-06-2017

Het nieuwe seizoen staat voor de deur. Wat is er gewijzigd m.b.t. de contributie?

Nieuwsoverzicht Archief