Buitengewone Algemene Ledenvergadering ZAVO op 23 mei 2017

20 Mei 2017 / ZAVO / ZAVO

Hierbij nodigen wij alle ZAVO leden uit voor een buitengewone algemene ledenvergadering op dinsdag 23 mei a.s.. Wij willen de statuten weer up-to-date hebben. Tijdens deze vergadering zullen wij het voorstel voor de nieuwe statuten presenteren en met jullie bespreken. De vergadering begint om 20:00 uur.

Mocht je de oude en gewijzigde (concept) statuten willen inzien, stuur dan een mail naar Sjaak Bouwmeester via bouwmeester011@kpnmail.nl of via het contactformulier. Je krijgt ze dan z.s.m toegestuurd.

Groet namens het ZAVO bestuur.

Uitgifte VVOG pas 2017-2018

20-08-2017

Komende week starten we met het uitgeven van de leden- en toegangspassen 2017-2018. Lees verder om te zien wanneer de passen worden uitgedeeld.

Lees bericht

VVOG en PEC Zwolle een gouden team!

18-08-2017

Dat het aan ambitie bij de jeugdafdeling van ons niet ontbreekt mag duidelijk zijn. Samenwerken met PEC Zwolle en daarmee onze kennis en dat van onze trainers en leiders vergroten gaat dit seizoen nog meer vorm krijgen.

Vaste ballenjongen of meisje bij PEC Zwolle en VVOG

18-08-2017

Zit je in de JO15, JO14 of JO13 en wil jij graag deel uitmaken van het vaste team bij de wedstrijden van PEC Zwolle of VVOG reageer dan snel.

Nieuwsoverzicht Archief