23 September 2013 / Redactie / Sponsors
Dat gezegde bracht de jongens en staf van het eerste op een geweldig idee voor het sponsorhome
Het klokje tikt -zo luidt immers het gezegde- nooit zoals thuis. Waarmee maar gezegd is dat het thuis goed toeven is. En dat wilde staf en spelers duidelijk maken met het kado dat ze zaterdag aangeboden hebben aan de sponsorcommissie in verband met de opening van het nieuwe sponsorhome.
Dat teken van waardering wilden ze tegelijkertijd combineren met de speciale dank aan hoofdsponsor EFMI voor de nieuwe presentatiepakken die onlangs bij de opening van het nieuwe seizoen bij Broekhuis konden worden geshowed (waar overigens een luchtje aan zat ). Om u daar even nog te herinneren hieronder enkele foto's van dit evenement.
Trouwens, wist u dat de mannen ook dit jaar weer voetbalclinics gaan doen met de E- en de F jeugd en met de G-voetballers en dat Wesley Bies en Arjan Leichtenberg weer volop actief zullen zijn voor de TimeFlex Football Academy.
En natuurlijk doen ze weer meer aan hun favoriete onderdeel: het ongebreideld tappen van niet nader te noemen dranken bij verschillende VVOG fesitiviteiten.
Goed bezig die jongens en als ze weer net als zaterdag bij de thuiswedstrijden langs de supporters komen om te klappen voor al weer een overwinning. Tsja wat hebben wij dan nog te klagen !.
Een mooie samenwerking tussen Soli Clean B.V., Dorhout Mees en VVOG Harderwijk.
We hebben een toffe kans voor jou!
Wat mooi, dankzij een lid van VVOG Harderwijk kun je met korting naar deze wedstrijd.