10 September 2014 / Redactie / Sponsors
ING ondersteunt amateurvoetbal en geeft VVOG extra impuls.
Amsterdam, 10 september - ING is hoofdsponsor geworden van VVOG en heeft zich per 1 september 2014 voor 3 jaar aan de club verbonden. In maart 2014 startte ING met één van de meest omvangrijke sponsorprogramma’s in de geschiedenis van het amateurvoetbal om het amateurvoetbal in Nederland naar een hoger plan te tillen. Clubs uit heel Nederland maakten met een onderscheidende en originele pitch kans op een intensief sponsorschap van ING.VVOG is één van de 122 amateurclubs in Nederland die uit bijna 800 aanmeldingen beloond is met een intensief hoofdsponsorschap waarmee zij de komende 3 jaar de samenwerking aangaat met ING. Met dit programma wil de ING samen met de KNVB het amateurvoetbal in Nederland een aanzienlijke impuls geven. “We zijn enorm trots dat we met onze pitch een hoofdsponsorschap van ING in de wacht hebben gesleept. Het is echt een prestatie van de hele vereniging geweest. We kunnen met deze extra impuls van ING onze ambitie voor de komende jaren gaan verwezenlijken,” aldus Willem Lubbersen, bestuurslid Sponsoring &Communicatie “ING wil met dit initiatief een structurele bijdrage leveren aan het waarmaken van de ambitie van amateurverenigingen. Een belangrijk onderdeel daarvan is de financiële gezondheid van de verenigingen. We willen ook het amateurvoetbal in Nederland helpen Financieel fit te worden. Binnen het sponsorschap helpen we dan ook de vereniging met kennis en advies om hun financiële huishouding gezond te maken en te houden”, aldus Ton van Wezep directeur ING MKB Veluwe. Bakermat van het Nederlandse voetbal Voetbal begint bij de amateurvereniging. Amateurverenigingen zijn daarmee de bakermat van het Nederlandse voetbal. Daar wordt de liefde voor voetbal geboren, gekoesterd en gedeeld. Door spelers en speelsters, scheidsrechters, barmannen en -vrouwen, bestuursleden en natuurlijk supporters. Ook staan amateurclubs aan de basis van de maatschappelijke rol van het Nederlandse voetbal. De verenigingen zijn belangrijk voor de jeugd, voor hun ouders en voor de wijken waar ze gevestigd zijn. Daarom zet ING zich als hoofdsponsor van de KNVB ook met volle overgave in voor het amateurvoetbal in Nederland.
Ton van Wezep Ron Jager Dyon Groen in 't Woud
|
|
Het speelschema van het Acerbis oliebollentoernooi is gewijzigd !! We spelen niet in 3 maar in 4 poules.
De eerste seizoenshelft van Voetbalschool Dolfijn zit erop! Iedere zaterdagochtend hebben kinderen van 4 t/m 6 jaar kennisgemaakt met veldvoetbal. Het is leuk om te zien hoe de jongste jeugd met vriendjes en vriendinnetjes sportief bezig zijn.
Dankzij trouwe sponsors Randmeer makelaars, de Hypotheker én van Gilst Credit Management lopen de voetballers van JO9-1 er weer tiptop bij!