6 Februari 2019 / Bestuurslid Facilitaire Zaken / Nieuwbouw
De uitgifte van de lotenboekjes voor de grote Nieuwbouwloterij 2019 is gestart. Inmiddels hebben de meeste teams de boekjes van hun leiders ontvangen en zijn de eerste paar honderd loten al verkocht. "We zijn meer dan trots over het enthousiasme en de medewerking die we voor deze actie ontvangen", aldus coördinator Ben Jansen. "Zaterdag waren zo goed als alle teams, commissies en vrijwilligersteams langs geweest om de boekjes af te halen. Ik moet er deze week nog een paar uitreiken en inmiddels vragen leden al om een tweede boekje. Er zitten maar 10 loten in zo’n boekje en die ben je zo kwijt krijgen we als reactie".
Goede organisatie en medewerking belangrijk
De leiders geven alle leden hun boekje en nemen die ook weer in. Voor de commissies en afdelingen gaat de uitgifte via de afdelingscoördinator. Hiervoor hebben ze een instructie ontvangen. Het projectteam heeft een paar mooie prijzen ter beschikking gesteld voor de mensen die de meeste boekjes verkopen. De eerste leden hebben zich maandag al gemeld met de vraag waar ze een nieuw boekje kunnen verkrijgen. Dit gaat in principe via de leider van het team of coördinator van de afdeling waar de vrijwilliger is ingedeeld. Veel mensen kopen geen lot maar een boekje. Wil je niet op de leider wachten en ga je voor één van de mooie prijzen, dan mag je zaterdag ook een boekje in de kantine afhalen. We vragen dan wel om contant te betalen. Anders gewoon via de leider.
Leiders en coördinatoren registreren de uitgifte en inname van hun team
Voor de uitgifte en het innemen van de lotenboekjes kan het projectteam niet zonder de hulp van de leiders en coördinatoren. Heb je een boekje verkocht, geef de € 25,00 dan op het afgesproken moment aan de leider of coördinator. Aanstaande zaterdag kunnen de teams waarvan de spelers allemaal hun (1e) boekje hebben verkocht de opbrengst komen inleveren in de kantine. Wij verzoeken de leiders en coördinatoren met klem alleen in te leveren als alle leden hebben ingeleverd. Hiervoor hebben ze een lijst ontvangen. Vergeet daarbij niet de “lege” boekjes waar de strookjes aan de linkerzijde nog aan zitten in te leveren.
Omdat het bijhouden van alle uitgegeven boekjes best een klus is, verzoeken we de leiders en coördinatoren alleen te komen inleveren als de opbrengst van het hele team compleet is en de lijst is ingevuld. Heb je vragen kom dan zaterdag even langs of mail naar veiling@vvog.nl
Veel succes met de verkoop!!
Het speelschema van het Acerbis oliebollentoernooi is gewijzigd !! We spelen niet in 3 maar in 4 poules.
De eerste seizoenshelft van Voetbalschool Dolfijn zit erop! Iedere zaterdagochtend hebben kinderen van 4 t/m 6 jaar kennisgemaakt met veldvoetbal. Het is leuk om te zien hoe de jongste jeugd met vriendjes en vriendinnetjes sportief bezig zijn.
Dankzij trouwe sponsors Randmeer makelaars, de Hypotheker én van Gilst Credit Management lopen de voetballers van JO9-1 er weer tiptop bij!