13 September 2011 / Bestuur VVOG / Algemeen
Recent heeft het bestuur van VVOG besloten dat het huidige VVOG-logo een flinke opknapbeurt gaat krijgen. Het huidige logo stamt uit de jaren negentig en komt wat flets over, zeker ook in combinatie met de nieuwe shirts van VVOG. Daarnaast is het logo in een tijd ontwikkeld waarbij de digitale media nog een ondergeschikte rol van betekenis speelden. Het nieuwe logo moet dus ook goed bruikbaar zijn in de digitale omgeving.
Bij het vernieuwen van het logo zal VVOG bijgestaan worden door het reclamebureau Vaart Reclame, dat VVOG ook geholpen heeft bij het maken van de VVOG-presentatiegids. Graag betrekt het bestuur van VVOG ook de leden van de vereniging bij de ontwikkeling van het nieuwe logo. Het bestuur is vooral op zoek naar een logo dat breed toepasbaar is en de historie van de club goed uitdraagt. Leden kunnen ideeën (in de vorm van een schets met toelichting) inleveren bij Laurens Sloot (sloot@efmi.nl). De aangedragen ideeën zullen door Vaart Reclame gebruikt worden als inspiratie voor het nieuw te ontwikkelen logo. Het nieuwe logo zal met ingang van volgend seizoen gebruikt worden. Ideeën kunnen tot uiterlijk 1 november 2011 worden ingestuurd.
.
Ook komend seizoen worden onze keepers getraind door Fabian Bouwman.
Aanstaande zaterdag 15 februari staat de thuiswedstrijd tegen Scherpenzeel op het programma.
De politie Harderwijk heeft zojuist een update gedeeld over de vermissing van ons jeugdlid Amauri. Wij zijn blij en opgelucht dat we kunnen melden dat hij in goede gezondheid is teruggevonden.