3 September 2012 / Bestuur VVOG / Algemeen
Vorig jaar is besloten het oude logo te vervangen door een nieuw. De twee concepten zijn klaar, hier al vast een voorproefje .
Afgelopen seizoen is besloten dat het huidige logo van VVOG (dat zo´n 25 jaar geleden het levenslicht zag) zal worden vervangen voor een nieuw logo. Leden zijn toen uitgenodigd om ideeën in te zenden voor het nieuwe clublogo van VVOG. Op basis van de inzendingen heeft Vaart Reclame twee logo´s ontwikkeld, waaruit de leden van VVOG tijdens de ALV van oktober/november 2012 een definitieve keuze kunnen maken. Het eerste logo benadrukt vooral de historie van VVOG (oprichting in 1927, 2 sterren voor de twee zaterdagtitel die zijn behaald) en de Harderwijkse herkomst (Vispoort), terwijl het tweede logo meer een klassiek voetballogo is, waarin overigens ook de historie van VVOG wordt benadrukt.
Om tot een goede keuze te kunnen komen krijgen de leden alvast een voorproefje van de twee logo´s waaruit gekozen kan worden.
Het speelschema van het Acerbis oliebollentoernooi is gewijzigd !! We spelen niet in 3 maar in 4 poules.
De eerste seizoenshelft van Voetbalschool Dolfijn zit erop! Iedere zaterdagochtend hebben kinderen van 4 t/m 6 jaar kennisgemaakt met veldvoetbal. Het is leuk om te zien hoe de jongste jeugd met vriendjes en vriendinnetjes sportief bezig zijn.
Dankzij trouwe sponsors Randmeer makelaars, de Hypotheker én van Gilst Credit Management lopen de voetballers van JO9-1 er weer tiptop bij!