17 Mei 2010 / Sponsorcommissie / Jeugd
Beste leiders/leidsters:
Het einde van seizoen 2009/2010 nadert. Wij hopen dat u en de spelers vooral veel plezier hebben gehad en wellicht mooie sportieve resultaten hebben geboekt! Het einde van het seizoen betekent wel dat we logistiek nog een flinke klus te klaren hebben! Dit seizoen hebben we 42 jeugdteams waarvoor het onderstaande inleverschema is opgesteld. Wij hopen van harte op jullie begrip en medewerking zodat de inname soepel verloopt! Alvast ontzettend bedankt!
Het bijgevoegde rooster geeft per team de datum en tijdstip aan waarop de volgende zaken moeten worden ingeleverd:
- Wedstrijdkleding en teamtas
- Eventueel overige kleding en benodigdheden: tassen, trainingspakken, trainingskleding trainer/coach jassen e.d.,
- Ballen (in de kokers)
- Sleutel(s)
- Overige trainingsbenodigdheden (hesjes, pionnen, etc.)
Het is van groot belang dat alles compleet wordt ingeleverd. Wanneer dit het geval is, ontvangt de leider/leidster van het betreffende team ook eventueel aangevraagde reiskostenvergoeding.
Wij verzoeken u zoveel mogelijk aan de tijd en datum te houden. Op de aangegeven tijdstippen zullen vrijwilligers van de jeugd- en kledingcommissie aanwezig zijn om de inname te verzorgen.
Indien het absoluut onmogelijk is om op de genoemde datum/tijdstip de spullen in te leveren (bijvoorbeeld door een toernooi dat nog gepland staat) dan kunt u met mij contact opnemen:
Melanie Murk
06 27 832 837
mamurk@hetnet.nl
Met vriendelijke groet,
Melanie Murk
Namens de kledingcommissie
Inleverschema per team
A1 zat 29/06/10 om 11.00u
A2 zat 29/05/10 om 11.30u
A3 zat 22/05/10 om 12.00u
A4 zat 22/05/10 om 11.30u
B1 zat 05/06/10 om 12.00u
B2 zat 29/05/10 om 12.30u
B3 zat 29/05/10 om 13.00u
B4 zat 29/05/10 om 13.30u
C1 dins 01/06/10 om 19.00u
C2 maa 31/05/10 om 19.00u
C3 maa 31/05/10 om 19.00u
C4 maa 31/05/10 om 19.30u
C5 maa 31/05/10 om 19.30u
C6 maa 31/05/10 om 20.00u
D1 maa 31/05/10 om 20.00u
D2 zat 29/05/10 om 10.00u
D3 dins 01/06/10 om 19.00u
D4 dins 01/06/10 om 19.30u
D5 dins 01/06/10 om 19.30u
D6 dins 01/06/10 om 20.00u
E1 zat 29/05/10 om 10.30u
E2 zat 22/05/10 om 10.00u
E3 zat 22/05/10 om 10.00u
E4 zat 22/05/10 om 10.30u
E5 zat 22/05/10 om 10.30u
E6 zat 22/05/10 om 11.00u
E7 dins 01/06/10 om 20.00u
E8 dins 01/06/10 om 20.30u
E9 dins 01/06/10 om 20.30u
E11 zat 22/05/10 om 11.00u
E12 woe 02/06/10 om 19.30u
E13 woe 02/06/10 om 20.00u
E14 woe 02/06/10 om 19.30u
F1 zat 29/05/10 om 09.00u
F2 zat 29/05/10 om 09.00u
F3 zat 29/05/10 om 09.30u
F4 zat 29/05/10 om 09.30u
F5 woe 02/06/10 om 19.00u
F6 zat 29/05/10 om 10.00u
F7 woe 02/06/10 om 19.00u
F8 woe 02/06/10 om 20.30u
F9 woe 02/06/10 om 20.30u
MB1 zat 22/05/10 om 12.30u
GJ1 zat 05/06/10 om 11.00u
GJ2 zat 05/06/10 om 11.00u
Inleverschema per dag
22/05/10 29/05/10
10.00u E2 en E3 09.00u F1 en F2
10.30u E4 en E5 09.30u F3 en F4
11.00u E6 en E11 10.00u F6 en D2
11.30u A4 10.30u E1
12.00u A3 11.00u Evt A1
12.30u MB1 11.30u A2
13.00u GJ1 12.00u -
12.30u B2
13.00u B3
13.30u B4
31/05/10 01/06/10
19.00u C2 en C3 19.00u C1 en D3
19.30u C4 en C5 19.30u D4 en D5
20.00u C6 en D1 20.00u D6 en E7
20.30u E8 en E9
02/06/10 05/06/10
19.00u F5 en F7 11.00u GJ1 en GJ2
19.30u E12 en E14 11.30u B1
20.00u E13 12.00u -
Het speelschema van het Acerbis oliebollentoernooi is gewijzigd !! We spelen niet in 3 maar in 4 poules.
De eerste seizoenshelft van Voetbalschool Dolfijn zit erop! Iedere zaterdagochtend hebben kinderen van 4 t/m 6 jaar kennisgemaakt met veldvoetbal. Het is leuk om te zien hoe de jongste jeugd met vriendjes en vriendinnetjes sportief bezig zijn.
Dankzij trouwe sponsors Randmeer makelaars, de Hypotheker én van Gilst Credit Management lopen de voetballers van JO9-1 er weer tiptop bij!